Wednesday, October 7, 2009

Happy Hump day!

Yes, the week is half over now! Got past hump day! I dont have a card today, but thought I'd show you a couple of pictures. This first one is a picture I snapped of 2 little birds when it was just pouring here the other day, they were huddled together under my awning thingy and the wrought iron pole:


I thought they looked like 2 little love birds, lol! I dont know what kind of birds they were, they looks like sparrows kinda...

I thought I'd share a picture of me from high school. My class of 1979 just had their 30th reunion this past weekend. I missed out on alot of the festivities because I was in the hospital when so much of the planning and stuff was going on... reservations had to be made on the dinner and I missed going to that too BUT, one of my classmates started a website and he put all of our senior pictures on there, rofl....talk about a walk down memory lane, OMG...



I absolutely HATED these pictures! My Mom thought I HAD to get my haircut for them, and it was cut WAY too short, I had that Farrah Fawcett thing going on before it was cut, lol! AND look at them rose colored glasses!! haha! AND I had a little rhinestone flower down in the corner there too...lmao...I just looked so ....studious or something and I HATED it, rofl! Anyways, thought I'd share that...haha! It was lots of fun seeing all of us in them old pictures...the 3 piece suits the guys wore..the fros....the platform shoes, haha! and WHITE leisure suit that one had on even, rofl!!

Well, thanks for stopping by and letting me share that memory with ya! Hope you have a wonderful rest of the week...looking forward to the weekend here!

blogsig

9 comments:

Patti J. said...

What a great bird picture! Can't believe you got to snap it before they flew away! And you, girl, haven't changed a bit! Well, I think your hair IS a bit longer, and I don't see any cute little rhinestones on your glasses now-a-days, and you don't have pink lenses anymore, but aside from that...lololol... Great post today, Cat - lots of hugs from Missouri!!!

Theresa Momber said...

What a sweet bird photo! Love seeing your high school photo!!! I'm only five years behind you and the guys in my class wouldn't touch those three piece suits. LOL (But they still made an appearance in my Freshman yearbook!)

Payne Holler Cards said...

Too funny! well, I'm 10 years ahead of you and remember it all!! we were "West Side Story" so the guys were in black with the purple or silver ties!!! and the teasing we did to our hair.so stupid - I can remember a "bee hive" I did that must have been 8 inches high!!!..hope everyone knows what that is ROFLOL !!!
thanks for having us walk down our memory lane to !!

redwasher1 said...

I love the photo's! This sure does take me back and yes Linda I remember The beehive I would tease my hair till it was wider than I was and higher than my skirt!! LOL

Jennie said...

Love the birds..how very sweet!! Love seeing your picture from high school :o) How sweet....the years go by fast don't they? I don't remember those styles....I was 7, but know Linda up above does!!! :o)) LOL!!

Lori said...

Cute birds! I think they may be finches... To bad you missed the party. I missed my 25 in August, due to a soccer tournament, which was way more fun I'm guessing!! High school wasn't super special for me, college was. Have a good one!

Mary Anne / MA54K said...

I never got anything in the mail for my 30th or 35th.....bunch of dang hippies! Maybe I will hear something for my 40th reunion. 1972 grad here. Woodstock was my freshman year. Oh my.... I had a streaker at my graduation ceremony. Who could ask for more? Love the little birdies!

Mary Duffek said...

Love your HS photo! How fun and special to take a walk down memory lane. I am still so young...(LOL!) sorry...I graduated in '94...it was an awesome day!
Thanks for sharing and many blessings.

Stampin' Pam said...

Awesome Cat - Love the HS pic - I won't even tell you where I am in the grad year but it was before you! LOL I look back at some of MY photos and glasses and OMG I nearly die LOL LOL And my Jr high photo is locked up and brought out only when I want to send my kids into GALES of laughter. Thanks for sharing with us

Blog Archive

About Me

My Photo
TX, United States
I'm a 47 yr. old stay at home grandma! I do not work so always doing something to occupy my time, some kind of crafty thing usually.